میخواهم رسم جدیدی را در وبلاگ شروع کنم و اگر عمری باقی بود در نوروز، چند تا از
بهترین فیلم هایی که در طول سال دیده ام و به هر دلیلی یک مطلب کامل را به آن اختصاص نداده ام را، در یک پست معرفی کنم.این لیست صرفا شامل فیلم هایی که در سال
گذشته پخش شده اند نیست و مربوط به فیلم هایی است که امسال دیده ام حالا از هر
سالی.The swerve 2020انحرافتماشای این فیلم، لذت بخش یا سرگرم کننده نخواهد بود و بیشتر مثل کشیدن ناخن روی گچ است. داستانش درمورد فروپاشی ذره ذره یک خانواده است که از همان ابتدای فیلم هم بنیاد درست حسابی ندارد و منتظر یک "انحراف" است تا به کلی نابود شود. "انحراف" آرام سوز و از آن دست فیلم هایی است که کمترین روشنایی در آن دیده نمیشود.نمره: 7 از 10The treatment 2014علاجدومین فیلم این لیست هم تفاوت چندانی با کشیدن ناخن روی تخته ندارد و شما را به دنیای سیاه حلقه های پدوفیلی میبرد. یک بازرس پلیس درگیر پرونده ی یک قاتل میشود که یادآور اتفاقی است که برای برادرش در گذشته افتاده است. علاج مانند یک نسخه ی افراطی تر از فیلم های سکوت بره ها و زندانیها به نظر میرسد و اثری جنایی است که از به تصویر کشیدن هیچچیز ابایی ندارد؛ و اگر کمی منسجم تر بود، قطعا اثری بهتر از کار در میآمد.نمره: 7.5 از 10Exhibit A 2006مدرک اولمانند "انحراف" این فیلم هم درمورد داستان فروپاشی یک خانواده است؛ اما اینبار در قالب یک found footage. هرگز از یک فاوند فوتیج انتظار یک درام درست حسابی نمیشود داشت، ولی این فیلم در تلاش است خلاف این را ثابت کند و تا حدودی موفق است. خانواده ی فیلم ابتدا یک خانواده ی عادی با مشکلاتی نسبتا عادی به نظر میرسد ولی همان مشکلات کم کم آنها را به فروپاشی میکشاند. ترسناک ترین نقطه ی فیلم فیلم hard candy...
ما را در سایت فیلم hard candy دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : darkmovies بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:59